کولانت تراش



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


هتل

هتل یاب،رزرو هتل تهران،رزرو هتل خارجی،رزرو هتل ترکیه،ایران هتل آنلاین،رزرو هتل کیش

منبع : کولانت تراش

کولانت تراش

کاربردهای کولانت تراش

در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.

لازم به ذکراست که به وجود آمدن شرایط صابونی در این امولوسیون ها وظیفه شویندگی و براده برداری مناسب در حین عملیات ماشین کاری را بر عهده خواهد داشت.
همچنین و جود افرودنی هایی نظیر آنتی فوم در روغن آب صابون ، باعث جلوگیری از تشکیل کف در هنگام گردش سیال در ماشین گردیده و با استفاده از مواد آنتی باکتریال به مقدار قابل توجهی ، رشد میکروب ها در داخل مخزن دستگاه قابل کنترل خواهد بود.
علل مختلفی در ایجاد جدا شدن روغن آب صابون تراشکاری یا روغن حل شونده از آب تاثیر گذار هستند : - عدم ترکیب صحیح و کامل روغن در آب توسط مصرف کننده - سختی و آلودگی بیش از حد آب مصرفی - ترکیب دو یا چند روغن حل شونده با یکدیگر - نشتی روغن دستگاه به داخل مخزن امولوسیون - آلودگی بیش از حد مخزن و امولوسیون
لازم به توضیح است که کولانت تراش ( آب تراش ) برخلاف روغن Z1 خاصیت چربی و روانکاری ندارد.

مزایای کولانت تراش

امولسیونی پایدار
خاصیت ممانعت از خوردگی
خاصیت ضد کف
خاصیت خنک کنندگی بالا
تشکیل امولسیون پایدار
خاصیت ضد زنگ زدگی
خاصیت روان کنندگی عالی
ضد خوردگی
قابلیت روان کنندگی عالی
قابلیت روان کنندگی عالی

مجموعه دلفین شیمی با تهیه فرمولاسیون جدید خود، محصولی ارائه داده که حتی در آب های سخت بدون نیاز به صرف هزینه و تهیه دستگاه تصفیه ، قابل اختلاط با آب بوده و تشکیل امولوسیون پایدار و با کیفیتی را میدهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 14 مهر 1398برچسب:,ساعت10:29توسط مدیر | |